احسن القول

مذهبی و اجتماعی

احسن القول

مذهبی و اجتماعی

آخرین مطالب
نویسندگان
آخرین نظرات
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۲

وصیت بانو

حضرت خدیجه (ع) دراواخر عمرش به پیامبر وصیت کردند که: ای رسول الله! من از شما حلالیت می طلبم، بعد از من برای دخترم هم مادری بکن که کمبودی احساس نکند، و وصیت سوم را به حضرت فاطمه(س) گفتند که به پیامبر بگوید.

ایشان به فاطمه گفتند: من از تنهایی قبر می ترسم، دوست دارم عبای پیامبر را کفن من قرار بدهند تا من از سختی های قبر در امان باشم ولی من خجالت می کشم که به پیامبر این را بگویم .پیامبر هم وقتی می خواست عبای خودش را کفن خدیجه بکند، جبرئیل نازل شد و کفنی از کفن های بهشتی را آوردند و پیامبر هم با عبای خودشان و هم با کفن بهشتی ایشان را کفن و دفن کردند.

حضرت خدیجه جایگاه عجیبی دارند. شبی که حضرت خدیجه با پیامبر ازدواج کردند، پیامبر خانه ای نداشت و حضرت خدیجه گفت: که مال من مال شماست و خانه من خانه ی شماست و من کنیز شما هستم.

حجه الاسلام فرحزاد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۴
محمد مصباح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی