احسن القول

مذهبی و اجتماعی

احسن القول

مذهبی و اجتماعی

آخرین مطالب
نویسندگان
آخرین نظرات

؛ 

همسر شیخ رجبعلی خیاط نقل کرده است :

یکی از سحرهای شب قدر ، همسرم به من گفت :

« تو بارداری میل به چه داری؟» نه چندان جدی گفتم: توت ،

شیخ آقا به آرامی گفت: «خوب برو و از درخت داخل حیاط توت بچین»

با تعجب پرسیدم در این برف و سرمای زمستان، چیدن توت از درخت!

شیخ آقا به نرمی گفت :

« اگر توت میل دارید از درخت داخل حیاط توت تازه بچینید.»

با ناباوری اطاعت امر کردم .

حیاط پوشیده از برف بود و تنها سبزی درخت توت و توت های آویزان به

آن در میان سپیدی برف جلوه می کرد.

توت های شیرین و آبداری چیدم و به داخل اتاق برگشتم ، وقتی شیخ

آقا تعجب مرا دید، گفت: «دوباره به داخل حیاط نگاه کن.»

در را باز کردم صدای زوزه باد به گوش می رسید.

این بار درخت توت داخل حیاطمان پوشیده از برف بود.

به شیخ آقا نگاه کردم ، و تمام وجودم سوال بود .

همسرم گفت:

« در شب قدر دعا کردم و خدا هم مستجاب کرد.»
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۶
محمد مصباح

نظرات  (۴)

ان شاءالله تو این شبای عزیز دعای همه مومنین اجابت شه.
همه جوونا آخر عاقبتشون ختم بخیر شه 
خدا بده شانس
خوش به سعادت یه همچین بندگان خدایی
البته باید دید که مثل رجبعلی همه حرفهای خدارو کوش دادیم که انتظار داریم دعاهامون اجابت بشه
سلام.خب معلومه که اون شیخ رجبعلی خیاطه و قابل قیاس نیست..والله ما هرچی بیشتر دعا میکنیم کمتر به خواستمون میرسیم
پاسخ:
سلام.پس شما باید مطلب سرنوشت دعای بب اجابت رو بخونید. شاید جزو کسانی باشید که قراره توی اون دنیا بهتون اجرو پاداش بدن. پس خوش به حال افرادی مثل شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی