احسن القول

مذهبی و اجتماعی

احسن القول

مذهبی و اجتماعی

آخرین مطالب
نویسندگان
آخرین نظرات
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۶:۵۴

آخوند وهابی: امام حسن مرد،خلاص!!

یکی از این وهابی ها در مدینه یک شیعه را گرفت. گفت: امام حسن مرد! خلاص! کسی که مرد انگار سنگ و چوب است. «کانه حجر، کانه خشب» یعنی امام حسن نعوذ بالله مثل چوب است. فاطمه زهرا مثل سنگ است. نعوذ بالله! بعد گفت: می خواهی دلیل بیاورم. خودنویس را ببین؟  من قلم را انداختم. یا حسن، یا فاطمه! یا امام سجاد! یا امام باقر، یا امام صادق! بلند شوید این قلم را به من بدهید!!! دیدی ندادند؟ اینها وقتی مردند دیگر نمی توانند کاری کنند. انگار سنگ هستند و هیچ هنری ندارند. چرا متوسل می شوی به کسی که یک خودنویس را به من نمی دهد؟

شیعه گفت: حالا تو خودنویس را به من بده! شیعه خودنویس را گرفت و به این آخوند وهابی گفت: ببین! حالا من این کار را می کنم. شیعه قلم را انداخت و گفت: یا الله قلم را به من بده!!! دیدی نداد؟ خدا مُرد! خدا سنگ است نعوذ بالله! خدا چوب است. مگر هرکس زنده است باید نوکر تو باشد؟ اینها زنده هستند ولی نوکر ما نیستند. اینطور نیست که حالا اگر هم... آقا من یک امامزاده رفتم و حاجت مرا نداد. خوب... تمام این دعاهایی که می گویند: اگر این دعا را کنی مستجاب می شوداینطور نیست که حکمت خدا به هم  بخورد. با دعا حکمت خدا به هم نمی خورد. 

حاج آقا قرائتی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۶
محمد مصباح

نظرات  (۳)

۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۰۸ فاطمه مهربون
چه جالب بودا :-)
خیلی داستان باحالی بود
مرسی
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۰۷ سید حسین سیدی
سلام  اینها این چیزایی عقلی اگه حالیشان می بود کارشان به کودک کشی نمی کشید

به ما سربزنید و نظر دهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی