احسن القول

مذهبی و اجتماعی

احسن القول

مذهبی و اجتماعی

آخرین مطالب
نویسندگان
آخرین نظرات

Image result for ‫عکس قرائتی‬‎

تکلف گر نباشد خوش توان زیست        تعلق گر نباشد خوش توان مُرد

روزی پیرزنی از کاشان میهمان منزل ما بود. ایشان با تکه های پارچه دستگیره درست کرده بود. به ایشان گفتم که چرا دستگیره دوخته اید ؟ ایشان گفت که چون بیکار بودم. همان وقت من می خواستم جایزه بدهم و خواستم که از دستگیره ها استفاده کنم. از پامنبری ها پرسیدم که من سه تا جایزه می دهم شما یکی را انتخاب کنید : 1-تفسیر المیزان،2-هزار تومان پول 3- چیزی که باعث بشود شما در دنیا نسوزید. همه سومی را انتخاب کردند و ما بعنوان جایزه دستگیره ها را به آنها دادیم.

ما می توانیم ارزان درس بخوانیم .آیت الله زنجانی میفرمودند که امام خمینی کتاب الغدیر را یک جلد ،یک جلد از آیت الله شبیری قرض کردند و خواندند. اگر ما الان به کسی بگوییم که تفسیر را مطالعه کنید ،می گوید که یک جلد تفسیر به من بدهید یا اگر به فردی بگوییم که اذان بگو، می گوید که یک آمپری فایر به من بدهید.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۵
محمد مصباح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی